lørdag 13. august 2011

Jeg er heldig

Min snille kone kjøpte noen fine klær til meg her om dagen, og jeg skal ikke nekte for at jeg er litt i overkant glad i klær. Mine favorittjeans er Nudie, og nå har jeg fått meg noen nye svarte. Behagelige bukser i stretch, og ikke minst kjempeflotte men smale legger. Svarte bukser er alltid safe.


Ny søt topp fra Bik Bok, passer til hverdags og fest. Fin til mine nye jeans.


Og en varm deilig parka som passer til høstens ruskevær, eller til dette været som er her nå om dagen. Jeg er jo kjent for å være en frysepinne så denne vil jeg få bruk for allerede nå.


I helga har vi besøk av våre herlige nevøer og en gravid svigerinne så nå skal vi ut i sola og spise is og kose oss :) senere skal vi bake boller og muffins, deilig! Jeg er ordentlig familiekjær og er så takknemlig for alle de flotte menneskene jeg har rundt meg. 

   Husk å sett pris på hverandre og ta vare på alt det positive i livet ditt.
Ønsker alle en fin dag, klem Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar