tirsdag 9. august 2011

Høstens farger


 Selv om vi bare er i starten av august florerer allerede butikkene av lekre høstnyheter. Høstens farger er blant annet burgunder og grått. Jeg har skaffet meg noen godbiter i disse fargene, og gleder meg til å fylle garderoben med flere nyheter i herlige farger.


Converse er mine favorittsko og jeg har dem i alle regnbuens farger. Disse kjøpte jeg på ferie i utlandet for noen år tilbake og har ennå ikke brukt de men nå skal de taes frem. Jeg har også planer om å skaffe meg et par i grått til høsten. Konfertable og fine sko!


Burgunderød og grå genser fra Bik bok til 199,-. Bik bok har også fått inn utrolig mye fint strikk.  

Og accessories!! Herlig å pynte opp et anrekk med armbånd, kjeder og ringer. Jeg har skaffet meg et par av disse.


og til en knæsj neglelakk blir det berre lekkert :) jeg liker disse fra depend. Sterke farger som sitter lenge og ikke minst liten størrelse til en billig penge. Nå skal jeg ut i sola og male ferdig terassen vår. Det blir så fint!
Ha en fin dag alle :)

klem fra Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar