fredag 2. september 2011

Verdens raskeste kake

Her om dagen fikk jeg servert en supergod, enkel og frisk kake så jeg bestemte meg for å prøve den selv og jeg tror jeg trygt kan si at dette er en kake alle klarer å lage. Noen navn på kaken har jeg ikke men det tar maks 5 minutter å lage den, og den er veldig god :)

Du trenger
1 pk bixit kjeks med sjokolade
1 kremfløte
1 philadelfia ost naturell
melis
friske bær

Start med å knekke kjeksen i 4-5 biter og legg utover kakefatet. Pisk krem av fløten, tilsett philadelfiaosten og to ss melis og miks sammen. Bre dette over kjeksen og pynt til slutt med bær. Jeg brukte en kurv bringebær og en kurv blåbær. Vips så er kaken klar for servering :) her gikk kaken unna og det ble tomt på 123.. Du burde prøve den i helga :)
God helg!
Klem Ida

1 kommentar:

  1. Skal prøve den i helgen, så jo veldig enkelt ut!
    Tove

    SvarSlett